آموزش پارتی کست PartyCast
آموزش نحوه اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست

آموزش پارتی کست PartyCast

تشکر از امتیاز شما

در این مقاله به شما آموزش پارتی کست (PartyCast) کردن اسپیکرهای انکر و آموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست آموزش داده می‌شود.

آموزش پارتی کست: قبل از شروع آموزش اتصال دو یا چند اسپیکر انکر به همدیگر از طریق پارتی کست حتما مطمئن شوید که اسپیکرهای موجود در دست شما از این فناوری (PartyCast) پشتیبانی کنند. برای دانستن این موضوع کافیست بر روی جعبه اسپیکر خریداری شده نگاه بیاندازید و اگر لوگوی پارتی کست را بر روی جعبه و یا پشت جعبه در قسمت توضیحات دیدید، اسپیکر شما دارای قابلیت پارتی کست می‌باشد. در تصویر زیر راهنمای شما می‌باشد.

آموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست (PartyCast)

برای آموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست و آموزش پارتی کست پس از اطمینان از پشتیبانی اسپیکر شما از این ویژگی، مراحل زیر را دنبال نمایید. در ادامه برای فرض مثال می‌خواهیم اسپیکرهای Soundcore 3 و Mini 3 Pro را به هم متصل نماییم.

آموزش پارتی کست (PartyCast)

  1. اسپیکر اول (Mini 3 Pro) روشن نمایید. پس از روشن نمودن این اسپیکر بلوتوث آن را نیز روشن نماید (بلوتوث با رنگ آبی چشمک زن می‌شود)
  2. سپس اسپیکر Mini 3 Pro را به گوشی خود از طریق بلوتوث متصل نمایید.
  3. در این مرحله اسپیکر دیگر مانند Soundcore 3 را که از این ویژگی پشتیبانی می‌نماید را روشن نمایید.
  4. سپس دکمه بلوتوث اسپیکر اول (Mini 3 Pro) را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا تغییر رنگ دهد و رنگ آن از آبی به سفید چشمک زن تغییر نماید.
  5. در این مرحله نیز دکمه بلوتوث اسپیکر Soundcore 3 را نیز به مدت چند ثانیه نگه دارید تا آن هم تغییر رنگ دهد و از ابی به سفید چشمک زن تغییر نماید.
  6. پس از انجام این مرحله بر روی اسپیکر Soundcore 3 دو مرتبه بر روی دکمه بلوتوث اسپیکر Soundcore 3 بزنید تا سرعت چشمک زدن آن زیاد شود و پس از آن چند ثانیه صبر نمایید.
  7. پس از چند ثانیه دواسپیکر اول (Mini 3 Pro) و دوم (Soundcore 3) به هم متصل شده و دکمه بلوتوث اسپیکر اول یا مرجع (Mini 3 Pro) سفید مطلق می‌گردد و دکمه بلوتوث اسپیکر دوم (Soundcore 3) چشمک زن بافی می‌ماند
  8. برای اتصال سومین تا 100 امین اسپیکر دیگر نیز تنها کافیست اسپیکر سوم به بعد را روشن نمایید و دکمه بلوتوث آن را چند ثانیه نگه دارید تا سفید شود و پس از آن دو مرتبه بر روی دکمه بلوتوث بزنید تا چشمک زن سریع شود و به طور اتوماتیک به اسپیکر اول یعنی (Mini 3 Pro) متصل گردد.

راهنمای تصویری آموزش پارتی کست

در قسمت زیر به شما راهنمای تصویری آموزش پارتی کست نشان داده شده است. این عکس (ادیت شده) از دفترچه همراه اسپیکر Flare 2 گرفته شده است. در قسمت زیر آموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست را می‌بینید.

partycast پارتی کست

در فیلم زیر روش اتصال دو یا چند اسپیکر انکر Flare 2 را می‌توانید مشاهده نمایید.

انواع روش اتصال اسپیکر انکر به هم

فناوری‌های موجود برای اتصال اسپیکرها به همدیگر در هر کمپانی متفاوت می‌باشد. فناوری‌هایی که کمپانی انکر در اسپیکرهای خود استفاده می‌کند شامل فناوری اتصال پارتی کست (Partycast) و اتصال از طریق وایرلس یا TWS می‌باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این قابلیت‌ها می‌پردازیم و لیستی از اسپیکرهای انکر را به شما معرفی میکنیم که هرکدام شیوه اتصال خاص خود را دارند.

فناوری پارتی کست (PartyCast)

اغلب اسپیکرهای انکر قابلیت اتصال از طریق فناوری پارتی کست (PartyCast) را دارند ولی برخی از آن‌ها نظیر اسپیکر Flare+ فقط به 100 عدد اسپیکرهای Flare+ دیگر متصل می‌شود. همچنین برخی دیگر از این اسپیکرها فقط به یک اسپیکر دیگر از نوع خود (مانند Motion Plus) متصل می‌گردند و برخی از این اسپیکرها هم اصلا به اسپیکر دیگری متصل نمی‌گردند.

در ادامه لیستی از این چند نوع اسپیکر که با نحوه اتصال Partycast به هم متصل می‌شوند را برای شما فراهم آورده‌ایم.

اسپیکرهای دارای فناوری پارتی کست (PartyCast)

اسپیکرهای زیر دارای فناوری پاتی کست (PartyCast) می‌باشند.

اسپیکر انکر آموزش پارتی کست mini3 proاسپیکر انکر آموزش پارتی کست soundcore-3اسپیکر انکر آموزش پارتی کست select-2اسپیکر انکر آموزش پارتی کست Anker-flare-2
اسپیکر انکر آموزش پارتی کست rave_miniاسپیکر انکر آموزش پارتی کست Anker-rave-neoاسپیکر انکر آموزش پارتی کست Anker-Select-Pro

برخی از اسپیکرهای کمپانی انکر دارای قابلیت اتصال از طریق PartyCast با 100 عدد اسپیکر را دارند ولی تنها تفاوت آن‌ها این با سایر اسپیکرهای پارتی کست (PartyCast) دار این می‌باشد که فقط به 100 عدد اسپیکر هم اسم خود متصل می‌شوند. یعنی اسپیکر انکر Flare Plus دارای قابلیت پارتی کست (PartyCast) می‌باشد اما فقط به 100 عدد اسپیکر Flare plus دیگر وصل می‌شود و مثلا نمی‌تواند به اسپیکر select 2 متصل شود. در لیست زیر اسپیکرهایی که فقط می‌توانند به خود متصل شوند را برایتان به نمایش خواهیم گذاشت.

اسپیکر انکر آموزش پارتی کست flare-miniاسپیکر انکر آموزش پارتی کست flare-plus

فناوری TWS (اتصال استریو از طریق بلوتوث یا True Wireless Stereo)

این فناوری ابتدا در هدفون‌های بی‌سیم معرفی شد که امکان اتصال بدون سیم و تفکیک صدا بین گوش چپ و راست را برای هدفون‌های شما فراهم می‌آورد. اما کمپانی انکر به تازگی از این قابلیت برای اسپیکرهای خویش نیز استفاده کرده و کاربر قادر شده که دو عدد اسپیکر را به هم متصل نماید و از آن‌ها مانند یک استریو خانگی استفاده نماید. اسپیکرهایی که از این فناوری استفاده می‌نمایند، فقط می‌توانند به یک هم نوع از طریق بلوتوث و با همان روند اتصال Partycast وصل شوند. لیست اسپیکرهای دارای این قابلیت به شرح زیر می‌باشد.

آموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست icon-miniآموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست anker-iconآموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست icon miniآموزش اتصال اسپیکرهای انکر از طریق پارتی کست Motion-Plus

برای آموزش اتصال اسپیکرهای انکر از روش TWS می‌توانید به دستورالعمل زیر که از دفترچه اسپیکر Soundcore Mini 2 جدا کرده‌ایم نگاهی بیاندازید. این تصویر مربوط به آموزش پارتی کست نیست!!!!!! بلکه برای آموزش اتصال اسپیکرهای انکر به هم از طریق TWS می‌باشد.

اتصال از طریق TWS

برخی از اسپیکرهای انکر به واسطه قابلیت و حجم زیاد صدای آن‌ها و مقرون به صرفه کردن آن‌ها از لحاظ اقتصادی نیازی به اتصال به سایر اسپیکرها ندارند و به خودی خود صدای مناسبی در مهمانی‌ها دارند. این دسته از اسپیکرها  مانند Motion Boom به اسپیکرهای دیگر متصل نمی‌شوند. و دیگر نیازی به آموزش پارتی کست نیست 🙂 لیست محصولات انکر که قابلیت اتصال به سایر اسپیکرها را ندارند به شرح زیر می‌باشد.

نحوه اتصال اسپیکرهای انکر به هم Motion-Boom

سوالات متداول

  1. چگونه اسپیکرهای انکر را به هم وصل کنیم؟

پاسخ: روش‌های اتصال اسپیکرهای انکر چند مدل متفاوت دارد که در این صفحه به شماآموزش پارتی کست، آموزش نحوه اتصال پارتی کست و TWS را یاد داده‌ایم.

  1. آیا اسپیکرهای کمپانی های دیگر نیز دارای پارتی کست هستند؟

پاسخ: بسیار بستگی به مدل و کمپانی‌ اسپیکر شما دارد و آن‌ها هم می‌توانند از روش‌های متفاوت دیگری این قابلیت را در اختیار شما قرار دهند.